Przedszkole Balbinka Gowarzewo

O nas

Kim jesteśmy ?

Niepubliczne Przedszkole „Balbinka” w Gowarzewie działa od stycznia 2012 r. Na początku w trzech, następnie w czterech a teraz w pięciu grupach wiekowych dzieci bawią się i uczą. Pod szeroko rozpostartymi skrzydłami nasza Balbinka zapewnia dzieciom przede wszystkim bezpieczeństwo. Nie tylko fizyczne, ale również psychiczno – emocjonalne, zdrowotne i żywieniowe. Starannie dobrana kadra dba o kształcenie wychowanków w zakresie zgodnym z programem wychowania przedszkolnego, w tempie dostosowanym do możliwości dzieci. Pomagają nam w tym liczne zajęcia dodatkowe. Te ustalone w pakiecie to: rytmika, j. angielski, aktywny przedszkolak (zabawy z piłkami), logopedia grupowa oraz religia i szachy dla starszych grup. Zajęcia dodatkowe, których potrzebę sugerują rodzice i nauczyciele to np. zumba KIDS, zajęcia sportowe z elementami karate, pierwszy gol, warsztaty twórcze, robotyka i logopedia indywidualna. W miarę coraz głębszego poznania potrzeb grupy, wykorzystujemy metody: ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne i pedagogiki Montessori. Organizowane wycieczki tematyczne i zapraszani szczególni goście pozwalają poznać ciekawe miejsca i zainteresowania innych. Bezpieczny plac zabaw daje możliwość swobodnego ruchu na świeżym powietrzu.

Uczymy

inspirujemy

Bawimy

Rozwijamy

Wszyscy dokładamy wszelkich starań, żeby wychowankowie radośnie się rozwijali, a absolwenci swobodnie poruszali się w rzeczywistości szkolnej i w życiu. Zainteresowani naszą działalnością mogą śledzić codzienne działania przedszkola na profilu w Facebook.com.
Jeżeli chcą Państwo, aby Państwa dzieci z chęcią uczęszczały do przedszkola i po powrocie do domu opowiadały dzień pełny pozytywnych wrażeń, zapraszamy do kontaktu i zgłoszeń dzieci do Przedszkola Balbinka.

Kadra Balbinki

Alina Łabuć-Filipiak

Alina Łabuć-Filipiak

Pomysłodawczyni i właścicielka naszego przedszkola. Mądra i wrażliwa, serce i dusza tego miejsca. Zawsze znajduje czas na rozmowę, słucha z uwagą i dba o to, by wszyscy czuli się dobrze. Marzyła o przedszkolu, w którym każdy będzie czuł się jak w domu: dzieci, rodzice, nauczyciele. Miejscu, w którym troska o potrzeby małego człowieka będzie priorytetem, a uśmiech i życzliwość wobec siebie będą codziennością. Prywatnie mama cudownej Kornelki, miłośniczka podróży i odkrywania piękna miejsc oraz napotkanych ludzi.
Joanna Jastrzębska

JOANNA JASTRZĘBSKA - DYREKTOR NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA BALBINKA

Logopeda, Neurologopeda, Terapeuta karmienia i Terapeuta orofacjalny, Instruktor masażu Shantala, Pedagog.
Ukończyłam Studia Pedagogiczne we Wrocławiu, Logopedię na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, oraz Neurologopedię na Uniwersytecie Gdańskim. 
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w kilku placówkach oświatowych oraz podczas własnej praktyki logopedycznej w woj. pomorskim. Obecnie kontynuuję je w woj. wielkopolskim. Na co dzień pra­cuję z dzieć­mi ze spek­trum au­ty­zmu, Ze­spo­łem Dow­na, nie­peł­no­spraw­no­ścią in­te­lek­tualną, opóźnio­nym roz­wo­jem mo­wy, wa­da­mi wymo­wy, dys­lek­sją, za­bu­rze­nia­mi kon­cen­tra­cji uwa­gi oraz z oso­ba­mi do­ro­sły­mi po udarach, wylewach oraz interwencjach chirurgicznych, wskutek których zostały zaburzone umiejętności komunikacyjne lub językowe. Przez 3 lata prowadziłam warsztaty Masażu Shantala dla rodziców i opiekunów dzieci w Szkole Rodzenia.
Praca logopedy to moja wielka pasja. Codziennie uczę się, szukam nowych rozwiązań i stawiam sobie nowe wyzwania. Nieustannie doskonalę swój warsztat pracy poprzez udział w konferencjach, kursach i szkoleniach z zakresu diagnozy, terapii dzieci i dorosłych.
Metody i techniki pracy dobieram zawsze indywidualnie, zgodnie z potrzebami i możliwościami pacjenta.
Każdy sukces terapeutyczny daje mi ogromną motywację i chęci do dalszej pracy i rozwoju.

Ukoń­czo­ne kur­sy i szko­le­nia:

Szkolenie: „ Stymulacja traktu ustno-twarzowego”
Webinar: „Niedokształcenia mowy pochodzenia korowego”
Szkolenie: „Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia-podejście autorskie”
Kurs: „Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii 
Webinar: „Praksja oralna i kinestezja artykulacyjna”
Webinar: „Napięcie mięśniowe w logopedii”
Szkolenie: „Terpia miofunkcjonalna”
Szkolenie: „Żucie w praktyce terapeutycznej”
Szkolenie: „Ślinienie -rozwiązania terapeutyczne”
Webinar: „Reedukacja oddechowa w terapii dzieci”
Szkolenie: „Terapia online w logopedii – innowacyjnie i kreatywnie”
Szkolenie: „Audiologia w Logopedii”
Szkolenie: „Gesty ©GORA w ujęciu praktycznym – metoda Gabrieli Lorens”
Szkolenie: „Seplenienie boczne”
Szkolenie: „Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne”
Szkolenie: „Diagnoza i terapia dziecka z Zespołem Downa”
Szkolenie: „Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej wg zasad motorycznego uczenia się”
Webinar: „Ćwiczenia wrażliwości słuchowej i ćwiczenia rytmiczne”
Webinar: „Ćwiczenia słuchu fonemowego, analizy i syntezy sylabowej i głoskowej”
Webinar: „Staw skroniowo-żuchwowy w postępowaniu logopedycznym”
Webinar: „Opóźniony rozwój mowy”
Webinar: „Dziecko z głębokim niedosłuchem u logopedy”
Webinar: „Praktyczne postępowanie w opóźnionym rozwoju mowy”
Webinar: „Jąkanie wczesnodziecięce”Webinar: „Głoski tylnojęzykowe”
Webinar: „Lapbook Rotacyzm”
Webinar: „Opóźniony rozwój mowy”
Webinar: „Co ma terapia SI do logopedii?”
Webinar:. „Jak rozpoznać zaburzenia SI w gabinecie logopedycznym”
Webinar: „Emisja głosu w Twoim gabinecie logopedycznym”
Szkolenie:  „ASD – Pierwsze spotkania terapeutyczne z małym dzieckiem’’
Warsz­tat: „Kurs doskonalący I stopnia „Ruch Rozwijający wg Weroniki Sherborne”
Szkolenie: „Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi?”
Konferencja: „Dziecko z centralnymi zaburzeniami przetwarzania słuchowego wyzwaniem współczesnej edukacji”
Szkolenie: III Stopniowy kurs doskonalący „Terapia Behawioralna Dzieci z Autyzmem”
Szkolenie: „KORP” Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego 
Szkolenie: „KOLD” Karty Oceny Logopedycznej Dziecka
Warsztaty: „Rurowy Dżem” – podstawowe sposoby wykorzystania Bum Bum Rurek w zabawie i edukacji
Warsztaty: „Smykopląsy” – kreatywne warsztaty logorytmiczne
Szkolenie: „Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych”
Szkolenie: „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją)”
Szkolenie: „Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy”
Szkolenie: „Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej”
Szkolenie: „Wady zgryzu i ich wpływ na wymowę dziecka”
Szkolenie: „Mam trzy latka, trzy i pół, głową sięgam ponad stół…” – wspieranie rozwoju poznawczego i językowego dzieci w pierwszych latach życia
Szkolenie: „Pierwsze kroki w planowaniu terapii indywidualnej dziecka z autyzmem”
Szkolenie: „Moje dziecko (uczeń, pacjent) nie mówi! Co to może być? – diagnoza różnicowa zaburzeń rozwoju językowego dziecka”
Szkolenie: „Usprawnianie motoryki małej z wykorzystaniem elementów terapii ręki”
Szkolenie: „Terapia sygmatyzmu międzyzębowego. Strategie wg Robyn Merkel Walsh oraz inne wybrane metody terapii”
Szkolenie: „Logorytmika jako profilaktyka logopedyczna”
Szkolenie: „Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów”
Szkolenie: Makaton Program rozwoju komunikacji „Zabawy”
Szkolenie: Instruktor Masażu Shantala, Polska Szkoła Masażu Shantala

Monika Gosławska

Monika Gosławska

Pedagog specjalny, terapeuta dzieci z zaburzeniami spektrum autyzmu

Jako osoba z  wrodzoną „nadpobudliwością”  lubię jak dzieje się dużo, szybko i fajnie 🙂 Jako mama Tosi i Igi cenię sobie ciepło, wrażliwość i troskę o małego człowieka. Natomiast jako pedagog specjalny i terapeuta dzieci z zaburzeniami w rozwoju dbam o dobrą zabawę dostosowaną do potrzeb i możliwości każdego Malucha.

Wykształcenie:

Studia stacjonarne I i II stopnia: pedagogika specjalna, edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Studia podyplomowe: Wczesne wspomaganie rozwoju i edukacja uczniów z autyzmem z elementami integracji sensorycznej, Kujawsko-Pomorska Wyższa Szkoła w Bydgoszczy.

Ukończone kursy i szkolenia:

  • Certyfikat Terapeuty Stosowanej Analizy Zachowania
  • Techniki SAZ w przygotowaniu dziecka do integracji
  • Techniki SAZ w pracy z grupą
  • Techniki SAZ w pracy z osobami przejawiającymi zachowania trudne
  • Techniki SAZ w rozwijaniu mowy i komunikacji
  • Dokumentowanie i programowanie SAZ
  • Trening Umiejętności Społecznych
  • VB-MAPP ocena umiejętności i planowanie terapii
  • II stopniowy kurs doskonalący: Terapia behawioralna dzieci z autyzmem
  • Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa
  • Diagnoza funkcjonalna PEP-R
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
  • PECS-poziom podstawowy
20240416_7321 copy

Kornelia Krajewska

Nazywam się Kornelia Krajewska. Jestem z wykształcenia nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, psychologiem oraz terapeutą integracji sensorycznej. Nieustannie doskonalę swoje umiejętności, by zbliżyć się do potrzeb młodego człowieka i wspierać jego rozwój.

Zagłębianie się w zagadnienia z dziedziny pedagogiki specjalnej, psychologii rozwojowej oraz integracji sensorycznej pozwoliło mi holistycznie spojrzeć na dzieci. Praca z nimi jest niewątpliwie moją pasją. Zajęcia z dziećmi, konsultacje z rodzicami czy zajęcia grupowe są dla mnie przyjemnością. Moim celem jest towarzyszenie dzieciom w odkrywaniu ich mocnych stron, w lepszym poznawaniu siebie, swoich emocji i potrzeb.

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą pogodnego 3-latka.

Ewa Perdoch

Ewa Perdoch

W Niepublicznym Przedszkolu Balbinka pracuję od 2019 roku jako pomoc nauczyciela w Zajączkach – naszej najmłodszej grupie. Każdy dzień spędzony razem z dziećmi daje mi wiele radości, uśmiechu, a czasem nawet dostarcza wzruszeń, szczególnie wtedy, gdy patrzę jak dzielnie radzą sobie, pokonując przeciwności, które napotykają w swoim małym świecie. 😊
Razem uczymy się, bawimy, śmiejemy, tańczymy i czytamy bajki.
„Najlepszym spadkiem, jaki możemy pozostawić naszym dzieciom,
są szczęśliwe wspomnienia” (Og Mandino).

Justyna Kaczmarkiewicz

Justyna Kaczmarkiewicz

Pierwsza myśl o pracy w przedszkolu pojawiła się w mojej głowie dość wcześnie – kiedy miałam 12 lat urodziła się moja młodsza siostra. Z fascynacją i podziwem patrzyłam na Małego Człowieka – tak bezbronnego i zależnego od opieki dorosłych, tak silnego, znającego swoje potrzeby i potrafiącego całym sobą domagać się tego, czego potrzebuje. Cudowne było bycie z nią, uczenie jej, obserwowanie i rozwijanie jej umiejętności i zdolności. Cudowne było to, co od niej otrzymywałam – zaufanie, uwagę, miłość, radość.
W czasach liceum trafiłam na dwie książki: „Jak kochać dziecko” Janusza Korczaka i „Wszystkiego, co naprawdę powinienem wiedzieć, nauczyłem się w przedszkolu” Roberta Fulghum. Książki te były wyrazem tego, co czułam i ugruntowały we mnie chęć pracy z dziećmi.
Skończyłam Filologię Polską na UAM oraz na tym samym uniwersytecie studia podyplomowe Zintegrowana Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna.
Jestem mamą dwojga wspaniałych dzieci, które każdego dnia na nowo uczą mnie jak kochać dziecko:)
Od 8 lat pracuję w niezwykłym przedszkolu Balbinka, w którym, wraz z całym zespołem, uczę dzieci nie tylko wszystkich mądrych rzeczy wynikających z Podstawy Programowej, ale też, parafrazując Roberta Flughum, wszystkiego o tym jak żyć, co robić i jak się w życiu odnaleźć, gdyż mądrość nie znajduje się na szczycie akademickiej góry, ale tu przy piaskownicy w przedszkolu:)

Paula Basalak

Paula Basalak

Jestem nauczycielem, wychowawcą najmłodszej grupy Zajączków. Ukończyłam studia licencjackie – Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna oraz magisterskie – Praca z Osobami o Specjalnych Potrzebach Edukacyjnych.
Uwielbiam swoją pracę. Interesuje mnie psychologia rozwojowa oraz nowoczesne systemy nauczania.
Jestem nauczycielem, który stawia na samodzielność i samorozwój. Ważne są dla mnie partnerskie relacje z podopiecznymi. Bardzo cenię siebie indywidualne podejście do dzieci. Staram się podążać za ich potrzebami i zainteresowaniami.
Prywatnie jestem weganką i mamą dwóch wspaniałych dziewczynek.
Optymistycznie podchodzę do życia.
Uwielbiam dobrą czekoladę. 😊

Wittke Sonia

Sonia Wittke

Jestem absolwentką studiów magisterskich na kierunku Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza.
Ukończyłam również studia podyplomowe z Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas wielu praktyk studenckich, pracując z dziećmi w różnym wieku.
Od samego początku, po zakończeniu edukacji pracowałam w żłobku z maluszkami, co pozwoliło mi poznać wczesny rozwój dzieci. W swojej pracy dbam o bezpieczeństwo i stawiam na naukę przez zabawę – nie zapominając o tym, aby uczyć co dobre, a co złe.😊
Myślę, że sama mam jeszcze coś z dziecka, dlatego tak dobrze czuję się w ich towarzystwie.😊
Prywatnie bardzo lubię zwierzęta – szczególnie koty, pracę w ogrodzie, modę i wyjazdy nad morze.
W życiu kieruję się mottem: „Bądź takim człowiekiem, jakiego sam chciałbyś spotkać na swojej drodze”.

Monika Klaus

Monika Klaus

Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogiki i Administracji w Poznaniu, na której ukończyłam pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą i hospicyjna, a także wczesnoszkolną i przedszkolną. Prywatnie jestem żoną i mamą ośmioletniego Wojtka. Mieszkają z Nami ukochane psy rasy shih tzu - Piątek i Sobota  Nie ma dla mnie nic cenniejszego niż czas spędzony w gronie rodziny i przyjaciół, uwielbiam prace w ogrodzie, gry planszowe, a także wszelkie akcje społeczne w szczytnym celu. MMA to sport, który fascynuje mnie od lat!
Dominika Kledzik

Dominika Kledzik

Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pierwszy stopień studiów ukończyłam na kierunku Wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe, natomiast studia magisterskie zostały przeze mnie ukończone na kierunku Poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna. Oba kierunki utwierdziły mnie w tym, że jestem na odpowiednim miejscu, a swoją przyszłość wiążę z kształceniem i wychowaniem dzieci. Jestem szaloną ciocią, z głową pełną pomysłów, które małymi krokami realizuję z moją grupą.

W Balbince pracuję od 2021 roku i nie zamieniłabym tego miejsca na żadne inne! Myślę, że cechami charakteryzującymi moją osobę są: szczerość, wyrozumiałość i otwartość na drugiego człowieka. W swojej pracy stawiam na samodzielność oraz samorozwój dziecka, bo dzięki temu pozna ono swoją wartość. Interesuję się Pedagogiką Marii Montessori oraz Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, dlatego w swojej pracy stosuje elementy tych metod. 

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą, póki co owczarka niemieckiego 🙂

Uwielbiam również prace w ogrodzie, które mnie odprężają i wyciszają.

KOCHAM JEŚĆ ŻELKI *-*

Karolina Wojciechowska

Karolina Wojciechowska

Ukończyłam studia wyższe na kierunku „Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna z muzyką” w WSKM w Koninie.

Pracę z dziećmi zaczęłam już w trakcie studiów.

Swoje pierwsze zawodowe kroki stawiałam w żłobku, gdzie mogłam nabyć doświadczenie oraz poznać wczesny rozwój dzieci.

Jako nauczyciel, staram się zaszczepić w dzieciach potrzebę doświadczenia i poznawania. 

Stawiam też na partnerskie relacje z podopiecznymi.

Prywatnie, lubię przeczytać dobry kryminał oraz wycieczki rowerowe.

Julia Naglewska-Roszyk

Julia Naglewska-Roszyk

Ukończyłam studia wyższe na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku Autyzm – Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, a także Edukację Elementarną i Terapię Pedagogiczną. Swoją pracę w zawodzie zaczęłam po studiach. Jestem osobą kreatywną, pozytywnie nastawioną do świata i zawsze uśmiechniętą. Moja praca opiera się na indywidualnym podejściu do ucznia, skupiam się na predyspozycjach dzieci. Każdy postęp podopiecznego uszczęśliwia mnie i motywuje do dalszej pracy oraz szukania nowych pomysłów i rozwiązań. Prywatnie bardzo lubię czytać książki, uwielbiam zwierzęta zwłaszcza koty.

Renata Ratajczak

Renata Stachowiak

Z wykształcenia jestem pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W pracy z dziećmi staram się przede wszystkim, aby rozstania z rodzicami przebiegały w ciepłej atmosferze, a pobyt w przedszkolu był miłą częścią dnia. Jako nauczyciel stosuję metody aktywizujące, lubię odpowiadać na pytania dzieci i staram się, aby miały ich jak najwięcej.

„Dziecko chce być dobre,
Jeśli nie umie – naucz
Jeśli nie wie – wytłumacz
jeśli nie może – pomóż.”
                  Janusz Korczak

Agnieszka Kaźmierczak-Okleja

AGNIESZKA KAŹMIERCZAK-OKLEJA

Pedagog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta ręki.

Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Studia Podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna ukończyłam w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie.

Od kiedy pamiętam zawsze chciałam być nauczycielką i konsekwentnie dążyłam do celu. W trakcie studiów pracowałam jako opiekunka do dzieci i udzielałam korepetycji. Doświadczenie zawodowe zdobywałam w żłobku, przedszkolu i szkole podstawowej. W Balbince pracuję od marca 2021r. Poza pracą w przedszkolu prowadzę również terapię Integracji Sensorycznej, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne oraz terapię ręki. Jestem osobą radosną, cierpliwą i wyrozumiałą. Praca terapeuty sprawia mi wielką satysfakcję. Nieustannie się rozwijam i stawiam sobie nowe wyzwania. Biorę udział w licznych szkoleniach, webinarach i konferencjach, poszerzając swój warsztat pracy. Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie i staram się podążać za jego potrzebami. Na zajęciach dbam o pozytywną atmosferę i dobrą zabawę 😊

Prywatnie jestem szczęśliwą mężatką i mamą dwóch nastoletnich córek. Jestem miłośniczką zwierząt, przebywania na świeżym powietrzu i czytania książek.

Moje motto: Nie czyń drugiemu, co tobie niemiłe.

Małgorzata Gołębiowska-Dyrek

Pedagog, terapeuta pedagogiczny, muzyk, koordynator ideowi

Często określana jestem, jako „Moja Ciocia Gosia”. Od lat żakręcona na punkcie muzykoterapii i pedagogiki, w pełni staram się korzystać z tej wiedzy w pracy z Maluchami. Pragnę zarażać miłością do muzyki, pokazywać jak jest rozwijająca. Prowadzenie zajęć daje mi impuls do działania i poszukiwania nowych atrakcyjnych metod. Podziękowania przyjmuję w formie uśmiechu podopiecznych. Jako koordynator dbam o to, aby zajęcia odbywały się na najwyższym poziomie wkładając w swoją pracę całe serce.

Maria Łukaszewska

Maria Łukaszewska

Jestem absolwentką Technikum Gastronomicznego. Z zamiłowania oraz z zawodu jestem kucharzem. Nasi mali krytycy kulinarni to bardzo duże wyzwanie, które chętnie podejmuję każdego dnia. Mam duszę sportowca, nie ma dla mnie rzeczy niemożliwych. Prywatnie jestem szaloną mamą z głową pełna pomysłów 🙂
Barbara Mościcka

BARBARA MOŚCICKA

Absolwentka studiów na Wydziale Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej w Poznaniu. Jestem nauczycielem w najmłodszej grupie Zajączków. W swojej pracy chciałabym nauczyć dzieci samodzielności i uwrażliwić je na potrzeby drugiego człowieka. Prywatnie jestem mamą dwójki cudownych dzieci, które każdego dnia uczą mnie cierpliwości, pokory i zaangażowania w ich rozwój. W wolnych chwilach uwielbiam dla nich gotować – prawdopodobnie lepię najlepsze pierogi z owocami na świecie.
Wioletta Janasik

Wioletta Janasik

Mam na imię Wioletta, koleżanki mówią do mnie Wiolka lub Pani Violet. W Niepublicznym Przedszkolu Balbinka pracuję od 2018 roku jako pomoc kuchenna. Lubię patrzeć, jak dzieciom smakuje to co upiekę i ugotuję  Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą 3 córek. Uwielbiam zwierzęta. Mama 2 psy i 2 koty. Moją pasją jest ogród, to moja oaza spokoju. Lubię uprawiać zioła w doniczkach. Interesuję się historią Polski. Z mężem uwielbiamy chodzić do kina na filmy historyczne i komedie. Od pierwszej chwili, gdy przyszłam do przedszkola koleżanki przyjęły mnie bardzo miło. Gdy czegoś nie wiedziałam lub potrzebowałam pomocy zawsze mogłam liczyć na ich pomoc szczególnie Cioci Justynki K.

Klaudia Popiel

Ukończyłam studia magisterskie z Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Gnieźnieńskiej Szkole Wyższej Milenium. Chciałabym, żeby dzieci poznały swoje potrzeby i wartości. Jestem mamą, lubię czytać książki, jeździć rowerem i spacerować po lesie. Najwięcej czasu spędzam z moją rodziną i przyjaciółmi.

Pamela Gawrońska

Pedagog, Terapeuta Pedagogiczny, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Ręki. Studia wyższe ukończyłam na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Poradnictwo i Pomoc Psychopedagogiczna.

Dalsze kierunki kształcenia: Studia podyplomowe - Zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna.
- Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną.
- Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
- Terapeuta Integracji Sensorycznej PSTIS w Warszawie.

Swoją pracę w zawodzie rozpoczęłam po studiach. Doświadczenie nabywałam w Szkole Podstawowej z oddziałami integracyjnymi oraz w placówce przedszkolnej. W swojej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do dziecka, dbam o jego potrzeby. Głównym priorytetem jest dla mnie, by młody człowiek doświadczał i poznawał świat poprzez zabawę. Wykorzystuję metody aktywizujące. Dbam o bezpieczeństwo, spokój i harmonijny rozwój. Cenie sobie przyjazną atmosferę. Interesuje się dziedziną pedagogiki specjalnej oraz psychologią rozwojową. Prywatnie mama dwulatki. Kocham morze i sport, miłośniczka psów. 🙂